tailending3 blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 2.2003

dowiedzialam sie wczoraj na wykladzie,ze bez mięcha cywilizacje spojkojnie by sie utrzymaly(no brawo!!postepy:))za to,ze bez mleka nie..wrr..ee..ja zyje jakos,to inni tez by mogli:))i nawet paluszkami ruszam,czyz nie?skoro to piszę:))a i jeszcze sie dowiedzialam,ze dla kobiety na naszej szer.geograf.najlepszym wiekiem na urodzenie dziecka jest 19-21:))hyhy:))juz za stara jestem..i zeby sie nie martwic jak sie zdazy..ja bym sie martwila..ja w ogole fobie mam jakas,tak Kochanie mowi:))ale ja tak nie uwazam,na pewno mam mniejsza fobie niz wiekszosc moich kolezanek…:))ok,zmykam sie uczyc,wieczorkiem jeszcze cos napisze,bo straszne zaleglosci na blogu:((

nareszcie..to juz jutro…a dzisiaj bede wkuwac w nocy,bo zamiast sie uczyc fizjologii,to przeczytalam polowe ksiazki z genetyki wet.:)tak wyszlo..po prostu wreszcie cos ciekawego:)i teraz jestem do tylu z tego co muuusze na poniedzialek umiec,a do tego to chrzani mi sie program pocztowy i poznikalo mi pelno wiadomosci i w ogole juz nie mam sily do tego…jestem zlaaaaaaa!!!wrrrrrr..ide na vegansociety.com:)lubiem ta stronke:)szczegolnie vegansociety.com/info:)

i jest pieknie:)wreszcie ten semestr mam za soba,nie grozi mi juz trzeci raz to samo:)ciesze sie bardzo:)mam duzo do pisania,ale juz nie dzis.radze zajrzec na stronke schroniska(w linkach),sa nowe zwierzaki,a mnie urzekl psiak Gapek,chociaz chyba powinien sie raczej nazywac Gacek,hyhy:))))zobaczcie te uszy!i jeszcze przy tej siersci a raczej jej brakom:)boski!!!:)))

wyniki w poniedzialek..zobaczymy jak bedzie..a w ogole to straszne zaleglosci sie na blogu porobily ,jest tysiac spraw o ktorych chce napisac,ale zupelnie jestem bez sil dzisiaj.Wiec napisze tylko tyle,ze KOchanie ma w domku jakiegos malutkiego szczeniaka,ktory szuka domu.a ja jeszcze szukam domu dla drugiego-pseudo-jagdteriera.Bierzcie ludziki te psiaki,bop nikt ich nie chce:(((

Pierwszy termin za mna..wiec leniuchuje:)..a od jutra sie ucze do poprawki..:(bo zapewne mnie czeka..chociaz w sumie nawet nie tak zle poszlo…no ale bez przesady..przeciez to by nie byla weterynaria,gdyby mnie nie wyslali na drugi termin….:( :)…a wyniki z reszta sa w srode,a w piatek poprawka..pomyslowo bardzo..ech…no ale przynajmniej nie musze sie na uczelni pojawiac pare dni..nikt mnie ie bedzie dolowal,wyzywal..odpoczne od tej wielce „serdecznej” atmosfery…w ktorej „student nasz pan” :/

zmykam wkuwac..dzisiaj w nocy malo zrobilam,bo nie moglam sie na mojego psiaka napatrzec..tak slodko sobie spi lezac na pleckach:))))jaki on jest boski:)))w ogole za ladny jest…nie moge od niego wzroku oderwac.. moglabym sie caly dzien wpatrywac…jak w mojego Kochanie,hyhy:)))

Co sie z tym swiatem porobilo?A u nas usypia sie tyle zwierzat….:(((((

Amerykańskie schroniska dla zwierząt zaczęły importować bezpańskie psy, by nadążyć za rosnącym popytem.

W ostatnich latach coraz więcej Amerykanów chce mieć własnego zwierzaka, toteż psy sprowadzane są skąd się tylko da – nawet z odległego Wietnamu.

W ciągu ostatnich siedmiu lat jedna z organizacji w Puerto Rico wysłała do Stanów Zjednoczonych 14 tys. zwierząt.

Przeciwnicy importu zwierząt podkreślają, że proceder ten grozi sprowadzeniem do USA wielu niebezpiecznych chorób. (BBC _pc_)

Festiwal ekologiczny we Wrocławiu.

Impreza będzie miała miejsce w sali Teatru Pieśń Kozła we Wrocławiu,
mieszczącej się przy ul.Purkyniego 1. Jej początek – piątek (21.02.2003)o
godzinie 16.00, a zakończenie – niedziela (23.02.2003) w godzinach
wieczornych. W trakcie imprezy odbędą się wykłady, seminaria, warsztaty
poświęcone zagadnieniom związanym ze zdrowym, harmonijnym stylem życia:
wykłady o współczenych problemach ekologii lokalnej oraz światowej, wykłady
z psychologii, filozofii wschodu, warsztaty tańców etnicznych i zajęcia
teoretyczne i praktyczne z tantra jogi. Impreza będzie całkowicie bezpłatna
(!).

P.S. Jeśli będziesz miał(a) taką możliwość, to przekaż dalej informacje o
festiwalu znajomym. Każdy z twoich znajomych, kto będzie zainteresowany
szczegółowym programem imprezy, może napisać na
adres mailowy ekofestiwal.wroclaw2003@wp.pl .

(p.s.2 (Veg)
Na eco vege fest przybędą hindusi, oczywiście lewitując. Będą tłumaczyć jak
wygląda małżenśtwo w tantra jodze i jak się żywić vegeglobalnie.)


  • RSS