tailending3 blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 3.2003

zapraszam wszystkich na ta stronke,jest rewelacyjna,jak dla mnie super:)chyba potrzebuje hmm.tak gdzies roku(?)zeby o wszystko poczytac:)))no przynajmniej niemieckiego troche powtorze:)ale teraz to uciekam sie uczyc,bo mam teraz straszna masakre..tak do 30.06 to teraz bedzie moje zycie wypelniala przede wszystkim nauka..a w kazdym razie tak powinno byc,zebym chociaz jeden egzamin zdala w pierwszym terminie…ech..teraz uciekam,napisze cos pozniej moze..albo za dni pare..we will see…teraz ciezkie czasy:(

gruba

3 komentarzy

Miś sie przerzuca chwilowo na owoce..fajnie mu,chociaz to nie pora raczej..jak bedzie juz cieplutko bardzo i bede miec w ogrodku mniam jabluszka i mniam gruszeczki to moze tez..na 1 dzien chociaz..ech..szkoda,ze nie mam sklonnosci do nadwagi(chiociaz Kochnaie ciagle mowi,ze jestem gruba:)))..moglabym sobie byc frutarianka czy witarianka..nie mowiac juz o niejedzeniu…ale zejsc ponizej moich 45 kg to ja juz sie nie pisze na to..a jakos chyba bym sie nie najadla,gdybym zrobila jeszcze jakis kroczek na przod.Weganizm mnie cale szczescie nie odchudza…:))

tak sobie mysle..moze sie wybiore na rowerku na uczelnie..postawili nam fajne stojaki,prosze prosze,wreszcie jest gdzie zostawic bike’a..trzeba pomyslec..wreszcie na cos kase sensownie wydali..:)chociaz i tak sie kase bezsensownie wydaje..zamiast kupic chociaz pare porzadnych mikroskopow to jakies fortece buduja,szkoda,ze nie marmury…ale nie narzekam…niech juz lepiej tak wydaja..przynajmniej zawsze brakuje na zwierzeta i laboratoria sa bardziej cruelty-free…to juz nie narzekam:))a osobiste kroliki pani dziekan kaza nam traktowac z wyjatkowym szacunkiem,hyhy:)jaki ten swiat jest chory…co to za roznica czyj to krolik..kazdemu sie nalezy wszystko co najlepsze…!!! ech..jaki mam dzisiaj dzien..tak jakos zle:(chce mojego homo vegetusa z krisznowskim bebenkiem..stesknilam sie..

dla Vegan Straight Edge Kids za linka na liscie,cmoki!

ech..nie mam czasu isc na zadna demonstracje,bo przydaloby sie troche pouczyc…:(ale za to mam nowa naszywke na plecaku:)i to wlasnej roboty:)of course antywojenna..a niedawno wrocilam z fakultetow ze zwierzat egzotycznych.ech.niepotrzebnie wstawalam raniutko,bo w smie niewiele sie dzialo,przede wszystkim organizacyjne sprawy,i straszne zamieszanie ..jak zawsze na tej wspaialej uczelni..tylko rece mi smierdza zolwiakiem chinskim swietej pamieci..

hello:)guz na brzuchu,I hope,ze nie zlosliwy,ale pokaz go wetowi,moze trzeba usunac,a potem moze zbadac w kierunku zlosliwosci..albo lepiej nie..niektorzy nie chca wiedziec..ale pewnie to nic takiego.co do gejowskich zapedow,hyhy:)ze zwierzakami tak jest,ze probuja kryc co popadnie,np.niektore psiaki lubia nogi wlascicieli:)i nie dsadze zeby to byly jakies sklonnosci w strone konkretnej plci:)))aha-co do tych kur…to zadne nie sa szczesliwe..of course lepiej jesc jajka wiejskie,ale…to nie znaczy,ze juz wszystko jest ok…bo jakby im sie tam milo po podworku nie chodzilo..to kurczaki plci meskiej i tak sa zabijane,bo do niczego niepotrzebne…ech:(a co do Twoich mlecznych upodoban..coz..jak dla mnie to niewazne w jakiej postaci..wszystkie sa okupione cierpieniem..ech…

A026.gif<img src=

wojna..

Brak komentarzy

Om Mani Padme Hum

ktory sie mnie podobuje bardzo:)
smcarton.jpg

WHO zmniejsza zalecaną dzienną dawkę wapnia do 400-500 mg

Zespół ekspertów Światowej Organizacji Zdrowia ogłosił w swym ostatnim raporcie dzienną minimalną dawkę wapnia: 400-500 mg. Stosuje się ona wyłącznie do starszych ludzi w krajach o wysokim współczynniku uszkodzeń kości. Nie zostały ustalone żadne minimalne dawki dla krajów z niskim współczynnikiem.

Fot. PCRM – StrongBones.org

Zespół w swych rozważaniach wziął pod uwagę „paradoks wapnia”: współczynnik uszkodzeń kości biodrowych jest wysoki w krajach rozwiniętych, gdzie spożycie wapnia jest wysokie, a niski w krajach gdzie spożycie wapnia jest niższe. Wygląda na to, że przyczyną takiej sytuacji są białka. Jak donosi zespół: „zgromadzone dane wskazują, że niekorzystny efekt spożycia białka (w szczególności zwierzęcego, ale nie roślinnego) może przeważać nad pozytywnym skutkiem spożycia wapnia dla bilansu wapnia w organizmie.”

Dla zapobiegania uszkodzeniom kości zalecana jest suplementacja wit.D (5-10 mcg dziennie o ile kontakt skóry ze słońcem jest ograniczony), zwiększenie aktywności fizycznej, zmniejszenie spożycia sodu, a zwiększenie spożycia warzyw i owoców, utrzymywanie odpowiedniej wagi, unikanie palenia tytoniu oraz ograniczenie spożycia alkoholu. Pozostała część raportu dotyczy innych poważnych chorób.

Wnioski te pokrywają się z wynikami „Harvard University’s Nurses’ Health Study”, w których brało udział 72 337 kobiet po menopauzie. Po 18 latach badań okazało się, że ani picie mleka ani dieta bogata w wapń nie obniżyły ryzyka złamań. Za to pomocna okazała się witamina D: u kobiet spożywających dziennie przynajmniej 12.5 mcg wit.D (w pozywieniu lub suplementach) zaobserwowano 37% zmniejszenie ryzyka uszkodzeń kości.


  • RSS