tailending3 blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 11.2004

Akcja wypadla naprawde fajnie,ale relacja bedzie pozniej,bo juz mi sie nie chce dzisiaj :P Jutro poprawiny,spotkanie dla chcacych pomagac zwierzakom i projekcja filmu o futrach i nie tylko…

a tu cos zupelnie innego: kilka fotek czesci mojego zwierzynca:)

futra..

Brak komentarzy

trwaja przygotowania do anty-futra..to juz w czwartek..zapraszam wszystkich pod Przejscie Swidnickie od 17 i jeszcze w piatek na spotkanie w Mediatece(pl.Teatralny)od 17.30
O tym co ,gdzie,jak w roznych miastach—>tutaj

Napisze wiecej innym razem,bo 1000spraw na glowie,futra nie futra..adopcje,propaganda,wszyyystkooo,czyli jak zwykle;)oprocz tego w czwartek kolokwium z farmakologii a ja jeszcze nic nie ruszylam..jak tu znalezc czas na wszystko..?:(staram sie przynajmniej na jak najwiecej.Media wydzwaniaja do mnie w sprawie futer,mam nadzieje,ze sie nie zawioda w czwartek;)Dostalam wreszcie „empatyczne”wizytowki,super,bardzo sie przydadza,bo ludzie zawsze pytaja o kontakt i trzeba na kolanie pisac;)Poza tym..mam plyte z filmem o Iamsie…chcialabym zainteresowac nia „moj”weterynaryjny swiat..(
http://www.iamscruelty.com
)a ja nawet chyba jeszcze o szczurku nie pisalam?otoz moj nowy nabytek adopcyjny to ciemnoszara kapturowa szczurzyczka Arka:)jest slodkim maluchem,szkoda ze jej bracia i siostry nie mieli tyle szczescia,bo polowa miotu trafila do sklepu:(( Przybywajcie na anty-futro!obecnosc obowiazkowa;)

wiwisekcja

8 komentarzy

uwaga drastyczne!
http://empatia.pl/str.php?dz=75

moze niektorzy,ci ktorzy jeszcze nie zostali”nawroceni”zastanowia sie przed kupnem np.kolejnego leku czy kosmetyku..to naprawde nie jest trudne..wystarczy chciec..a zwierzeta cierpia dla was..
przyjazne kosmetyki:
http://www.ok.most.org.pl

To takie proste,a tyle zmienia..

zyje sie..

5 komentarzy

nic ciekawego,duzo nauki…:/ Przygotowujemy dzien bez futra,ale juz widze,ze nie starczy mi czasu zeby sie w pelni zaangazowac:(to samo z wolontariatem w schronisku:(ale co tu zrobic,trzeba walczyc,zeby za duzo nie zawalic,bo 4.rok wet. to nie zarty..nius:fajna stronka o koszatniczkach-ze tez jej jeszcze nie znalam..ciekawe ile jeszcze tajemnic kryje przede mna internet;)
http://koszatniczka.org/index.php


  • RSS